Thursday 9 November 2017

Forex Hacket Download Link


Forex Hacked Pro Multivirksomhet Forex Expert Advisor Ny Forex Hacked Pro er multikurrency, og nå kan den brukes samtidig på ni valutapar (se egenskaper nedenfor). Forex Hacked Pro arbeider med martingale-metoden, men oppføringer i markedet er laget av tre scalping-strategier, noe som øker sannsynligheten for nøyaktige innganger og reduserer den potensielle faren fra vanlig handel med metoden til Martin Gale. Egenskaper for Forex Hacked Pro Platform: Metatrader4 Valutapar: EURUSD, GBPUSD, EURCHF, USDCHF, EURJPY, USDJPY, EURGBP, AUDUSD, USDCAD Handelstid: Døgnet rundt Timeplan: H1 Anbefalt megler: Alpari (Kontotype: nano. mt4) Backtest of Forex Hacked Pro EURUSD 2009-2014 Standardinnstillinger GBPUSD 2009-2014 Standardinnstillinger USDCHF 2009-2014 Standardinnstillinger AUDUSD 2009-2014 Standardinnstillinger USDCAD 2009-2014 Standardinnstillinger Naturligvis testes historien for Forex Hacked Pro for hvert par separat. Men i den virkelige handel, anbefaler utviklerne å installere EA med anbefalte innstillingssett (filer. Sett) for alle ni par for derved å diversifisere risikoen. Selvfølgelig har dette noe fornuft da store trekkmomentene ikke forekommer samtidig på flere par, noe som tydelig kan ses i grafen backtest. Forex Hacked Pro fungerer ved hjelp av martingale-metoden, og det er også veldig farlig og kan føre til fullstendig tap av innskudd. Men med rettidig opptak fortjeneste opptjent, kan være ganske lønnsomt. En rettidig tilbaketrekking av fortjenesten til det første innskuddet gjør automatisk Forex Hacked Pro jevnt. Veldig viktig For jevn drift Forex Hacked Pro bør bruke VPS-server Forex VPS I arkivene Forex Hacked Pro: Vennligst vent, vi forbereder linkenForex Hacked Pro multicurrency Forex Expert Advisor Forex Hacked Pro Ny Forex Hacked Pro er multikurrency og nå Den kan brukes samtidig på ni valutapar (se egenskaper under). Forex Hacked Pro arbeider med martingale-metoden, men oppføringer i markedet er laget av tre scalping-strategier, noe som øker sannsynligheten for nøyaktige innganger og reduserer den potensielle faren fra vanlig handel med metoden til Martin Gale. Egenskaper av Forex Hacked Pro Forex Hacked Pro 48.21 KB Platform: Metatrader4 Valutapar: EURUSD, GBPUSD, EURCHF, USDCHF, EURJPY, USDJPY, EURGBP, AUDUSD, USDCAD Handelstid: Døgnet rundt Timeplan: H1 Anbefalt megler: Alpari Naturligvis, testing historie for Forex Hacked Pro utført for hvert par separat. Men i den virkelige handel, anbefaler utviklerne å installere EA med anbefalte innstillingssett (filer. Sett) for alle ni par for derved å diversifisere risikoen. Selvfølgelig har dette noe fornuft da store trekkmomentene ikke forekommer samtidig på flere par, noe som tydelig kan ses i grafen backtest. Forex Hacked Pro fungerer ved hjelp av martingale-metoden, og det er også veldig farlig og kan føre til fullstendig tap av innskudd. Men med rettidig opptak fortjeneste opptjent, kan være ganske lønnsomt. En rettidig tilbaketrekking av fortjenesten til det første innskuddet gjør automatisk Forex Hacked Pro jevnt. I arkivene ForexHackedPro. rar: Resultater (1000 forvandlet til 35.000) Egendefinerte innstillinger (Bli med VIP-seksjonen for å få tilgang til dem) Merknad: Dessverre har megleren en handelsgrense på 500. Hva dette betyr er at MT4Live mister oversikten over all den eldre handelshistorikken som gjør at erklæringen er ufullstendig, noe som resulterer i ødelagte egenkapitalgrafer som du vil se. Balansen du ser på bildet ovenfor, er hva kontoen for tiden er opp til, fra it8217s opprinnelige 1000 startpunkt. Så At8217s 35,000.00 får en 1000-konto på litt over et år. Kraften til denne roboten kan ikke argumenteres. I8217 har vi flere testkontoer i arbeidene med nye innstillinger, og nye par holder så med å sjekke tilbake. Lisens Forex Hacked Pro Offisiell ekte penger konto konto: 2000 Micro ECNSTP konto kjører på 1: 500 innflytelse Disse tester er hva du bør sikte på når det gjelder trygg langsiktig fortjeneste. Innstillinger for hver konto er tilgjengelige når de blir et Forex Hacked-medlem. 99 Kvalitetskopieringstester En av de få systemene av denne typen som kan vise lønnsomme 5 års backtests på 99 modelleringskvalitet på tvers av alle større par. Konklusjon Dette er et EA-dyr som samtidig kan være morsomt å bruke, skal brukes med forsiktighet. Selv om jeg ikke har noe problem å kjøre dette på en live konto, vil jeg gjøre det med lav risiko og trekke ut fortjenesten min hver måned eller så. Jeg anbefaler alle som gjør det samme hvis du handler denne live. La moroa begynne Husk her hos ForexFBI Vi oppfordrer våre brukere til å kommentere fritt om deres erfaringer med dette produktet, inkludert resultater, strategier, bekymringer og mer. Vennligst don8217t nøl med å legge igjen en kommentar eller stille et spørsmål. 15 Av Kupong (slutter på 48 timer) Forex Hacked er en medlemskapsbasert plattform. Derfor må du opprette en konto på deres back-end, og når kontoen er opprettet, vil den lede deg til deres regne bestillingsskjema. Når betalingen er fullført, vil det ta alt fra 10 minutter til 3 timer for at kontoen skal bli aktivert. På hvilket tidspunkt vil du kunne laste ned en hvilken som helst versjon av EA, og legge til forex megler kontonummeret til profilen din, da EA vil bli bundet sammen med medlemskapet ditt for autentiseringsformål. Strategi Forex Hacked bruker en form for dobbeltsidig martingale som sin kjernestrategi, mens man bruker sikrings - og break-out trading som et skjema for beskyttelse mot store trekkraft. Så uansett hva du gjør, når du legger det til et diagram, vil det tjene penger, det handler bare om å kontrollere nedtrekkingen. Du er velkommen til å lese noen av de hundrevis av kommentarer om bruk av Forex Hacked, innstillinger og strategier. Jeg anbefaler på det sterkeste å kjøre denne roboten på en forex vps for de beste resultatene som det handler veldig ofte. Du kan se vår fullverdige forex vps sammenligningsvurdering her. Anbefalte meglere Forex Hacked vil ikke fungere riktig på NFA regulerte meglere, men vil fungere på noe annet om it8217s er 4 eller 5 siffer og ECN eller ikke. FX Open er en stor megler for å kjøre denne typen EA, jeg anbefaler det på det sterkeste for mikrokontoer. Konklusjon Forex Hacked er en veldig kraftig EA, men kan også være veldig farlig hvis du blir for grådig. Det kan doble kontostørrelsen på mindre enn en uke, men det har sjansen til å få et marginanrop dersom markedene går veldig dårlig, og du kjører høyrisikoinnstillinger. Det er mange brukere som driver moderat høyrisikoinnstillinger og fordobler egenkapitalen innen 1-2 uker, og lukker deretter alle åpne handler når den åpne PL er respektabel, og trekker inn inntektene og starter over. En flott strategi å bruke med denne svært kraftige EA. Trygt å kjøpe JA Forex Hacked har blitt godkjent for at du skal kjøpe basert på det samlede fortjenestepotensialet og garanterte gevinster så lenge risikoen holdes under kontroll. Forex Hacked Rating 22 juni 2012 kl 10:13 - Det er en god EA, men du bør ikke stole på det 100, for meg jobber jeg på 3 valutapar som er USDCHF, EURUSD og GBPUSD ,, Min teknikk er: Hvis saldoen min er 1000, blir størrelsen stor .01 Hvis det er 2000, blir størrelsen 0,02, og når fortjenesten når 5-8, lukker jeg alle handler manuelt. så begynn å åpne EA igjen. Jeg don8217t starter en konto mindre enn 2000, og når det er 2000 jobber jeg på 1000 det må være en egenkapital for å unngå marginale anrop. Dette er min erfaring. Håper å dele din erfaring også. Jeg bruker en lignende strategi som har virket ganske bra i noen år nå, flott å høre andre som deler samme suksess der ute Hei, Joe. Hei Joe Kan du spesifikt gi råd til hvor egentlig jeg burde plassere exe. og settet. fil SInce den nye mt4 600 versjonen er nesten alle i mq4. format thnks. Tallinex ECN-Micro, med 1: 400. Ikke det beste spredningen (sannsynligvis verste) rundt, men du får poenget. eller gå med FX Choice Pro 1: 200 innflytelse. Bare klager jeg har med FX Choice er at de er uregulerte, ligger utenfor Belize og har Latvia bank. amp deres mangel på kredittkort finansiering metode for amerikanske kunder. De har lovet en ny måte å bruke betaling via kreditt for en stund nå. Wire er den eneste måten å gå. Du kan prøve ForexBroker inc. men ærlig talt ville jeg være skeptisk til noen megler som tilbyr 100 bonuser. Plus side er de tilbyr 1: 500 sizzle. En annen, ForexFS tilbyr det verste spredningen med 1: 400, men aksepterer amerikanske kunder. Ligger utenfor Sidney, drives Aus av kinesisk. Fungerer Forex Hacked Pro godt med Alpari Eventuelle erfaringer vil bli verdsatt. FIFO håndteres på baksiden, men du har fortsatt ingen sikringsfunksjon amp er sterkt handikappede på marginalen. Med DoddFrank å gå i full kraft i år, ville jeg se på ILQ via IB med ingenting under 8220b8221 suffiks eller muligens 8220a 8221 den beste ECN institusjonelle feed med en godt kapitalisert konto. Tidligere år var Alpari historiske data brukt til å teste EA nå, det virker som om Dukascopy tick er foretrukket, for noen, men jeg ser ikke noen fordeler med Alpari lenger imho. Og uansett, hva de forteller deg, kan Experian ID-sjekke få deg en hard forespørsel om kreditt-poenget ditt hvis du samtykker. Axitrader er en annen coverup av IlQ, men mangler ECN-konto og kan handle mot dine stillinger. Kan noen fortelle meg hva konsekvensene er for en amerikansk statsborger å ha en oversjøisk forex konto. Gjør noen av dere amerikanske folk skatt eller ikke. Kan ikke synes å finne ut hva konsekvensene er. Takk hei Kelm, Takk for ditt svar, som er ganske betryggende. Vennligst kan du fortelle meg innstillingene du bruker og risikonivå tatt for denne roi. Også hvilken megler du bruker Jeg brukte instaforex for d normal forex hacked som et år siden. Det fungerte bra i en måned, og plutselig gikk det dårlig. Jeg la merke til at handelen min nesten ville nå ta fortjeneste og plutselig d markedssvingninger. Slippage var også veldig forferdelig etter en stund. Jeg mistet alle pengene mine. Jeg har planer om å få for eksempel hacket pro, så trengte du hjelpen med de tidligere spørsmålene. Tai, jeg spiller rundt med innstillingene ganske mye og så langt bare i Pro. I utgangspunktet tror jeg at I8217ve holdt det så lenge uten store tap, da jeg bare handler små mengder 0,01 8211 0,1, Max setet jeg bruker er bare 2 per system og har alltid mye balanse. prøvde noen megler demoer best så langt for meg har vært GCMFX. god lluck, kelm Jeg merker at i 2,5 versjonen er trending-funksjonen anbefalt i standard høyrisikoinnstillinger (45, 31, 1.8 booster), men det er ikke nevnt i lavrisikoinnstillingen (45, 31, 1,7 booster) Is Alle som bruker funksjonen med FXOpen. Stoppløsningen er 10 pips. Unnskyld hvis dette allerede er diskutert. Jeg så gjennom forumet og couldn8217t finne noe om det. Kan du gi meg en link så jeg kan bli med VIP. Jeg ønsker å få innstillingene dine hvordan Forexhacked EA laget35000 på ett år. På din nettside når du klikker på VIP, er det ingen seksjon å bli med, bare skriv inn passordet ditt. Hei gutter jeg har lastet ned forexhacked. Jeg knytter det til diagrammet. På hvert diagram står det lastet sucessfully. I ventet i 2 uker. ingen handel. Jeg installerte deretter alt på nytt og oppdaget at selv om det står på diagrammet, er den siste popup-blokken ikke synlig for å koble til serveren. Kan noen hjelpe deg. Jeg bruker Windows 7 8211 Ultimate Takk Hei jeg er veldig ny med FX Hacked og prøver på en liten (400) demo-konto. Jeg vet at megleren aksepterer mikropartier som jeg kan gjøre en manuell bestilling med 0.01. Men når jeg legger EA til diagrammet, tar det ikke bare høyreklikkalternativet for å legge en manuell handel, på journalen kommer det opp med 8220invalid lot size82308221 Den eneste måten jeg kan kvitte seg med denne meldingen er å ha den mye størrelse på 0,05. Vennligst hjelp Kan noen gi meg noen råd om bruk av istoploss-funksjonen for min situasjon. Jeg kjører en mikrokonto med 1000 start på flere diagrammer. Jeg forvalter handelen for å lukke venstre stillinger med et håndterbart tap, for mens jeg ikke er der, er standardstoppet på 300 pips langt i veien for sure8230 Hvis et par ble forlatt trending for langt, kunne bare noen få blåses kontoen opp. Kan noen foreslå et bedre generelt stoppfall, med tanke på at nyheterne kan være 100-150 pips ofte. Takk. Forex hacked er svært lønnsomt og veldig risikabelt martingale EA8217s du burde vite riktig innstilling for å kjøre den ellers vil du tapt alt. Det krasjet min live-konto i utgangspunktet, og jeg testet det for mange ganger med forskjellige par, og med forskjellig innstilling nå får jeg det impresive resultatet, ikke krasjet, bare startet 500 USD (fra 2003 til 2012). og nå brukte jeg det på nytt på min live-konto. 8220Forex hacked riktig innstilling og pair8221 ellers vil du tapt alt ditt. Beklager, et annet bekymringsfullt spørsmål for meg, men jeg tror en viktig for mange mennesker: Spørsmål 1: Hvis jeg har en innflytelse på 1: 300 for eksempel, og hvis I8217m handler denne EA eller noe annet under en markedskrasj som den i 2007 eller den i september 2001 som rystet markedet, ville jeg ende opp med å betale 300 ganger min fondsverdi til megleren Hva er sjansene for dette? Spørsmål 2: Er det ikke tryggere og bedre å handle denne EA på en 1: 1 Utnyttelse og program EA til å ikke åpne bransjer når mer enn 70 av midlene er i bruk. Takk for din tid til å hjelpe meg med dette dilemmaet. Det er ingen måte du vil handle forex uten å bruke innflytelse fordi hvis du ikke, vil du trenge så mye som 100.000. å handle 1 mye, og 10 000 for 0,1 mye. Uansett hva som skjer, vil megleren ikke miste pengene sine. Tthe systemet er designet for å lukke alle åpne handler når nedtellingen når et visst nivå uten å spise inn i meglerfondene. Vennligst sjekk gjennom håndboken, jeg tror det er en innstilling du kan søke for å unngå at EA åpner ytterligere handler når det er nådd uttak av et sett av egenkapitalen din. Jeg kan vitne, denne EA fungerer fint hvis du setter det bra opp. Jeg er Tony. Kan du snakke med meg hvor jeg kan finne innstillingen nevnt i Forex Hacked manualen. Jeg er en nybegynner som begynner nylig. Også er det andre gode EA som Forex Hacked du kan anbefale. Ha en fin dag kompis. Hei Taiye og alle andre, jeg har nettopp kjøpt FH-medlemskapet for noen minutter siden, men I8217m er virkelig nytt for dette. Ville du bryr deg om å dele med meg hva er den riktige innstillingen for denne EA å jobbe Jeg bruker for tiden GoTrader MT4 på demo-konto. Jeg planlegger å teste den i 1 måned før jeg åpner en ekte konto med GoTrader. Mye verdsetter din hjelp. Men det var på Profiforex 4digit non Nfa, 500 innflytelse. Ithink that8217s hvorfor tørke ut. Det eneste stedet for en Us-borger å gå uten NFA-regler. For forex hacked. Jeg hører 5 siffermeglere får bedre resultater enn 4 siffer. Jeg fant Profifoex å slette mange av mine strategier når 5-sifret Nfa regner ja, 50 bruker lav spreads weren8217t. som Gft forex. Jeg tror også at innflytelse betyr mye. Mine andre strategier skriver ut til meg I8217m handler under 100 lerager, så de8217ll handler mindre for meg, så jeg sletter ikke kontoen min. Gjør Forex Hacked aktivt forandret handler. For eksempel bytter det takeprofit noensinne i tillegg til trendinnstillingen og holder det noen gang en ordre uten en ordre som rammer profitene Jeg lurer på dette fordi sikring kan være bra og bra hvis du starter EA når du er i midten av handelsområdet for en valuta, men hvis du ikke er det, kan du få tap mye hvis det handler mye høyere enn du kommer inn eller ned. yoom4a, jeg tror egentlig ikke hacked har et breakout system som sådan. det ser ut til å ha et internt bevegelig gjennomsnittsfilter for å bestemme den første intielle handel (personlig føler jeg at det kommer i veien noen ganger, men kan være overfalt ved å endre tidsrammen til en første handel går inn.) I8217ve vært testing og handel med dette EA siden desember 2010. Jeg tror det er et fantastisk verktøy hvis det brukes som sådan. Kan brukes som scalper eller en posisjon trading robot. Jeg har funnet ut at hvis det er igjen med standardinnstillinger, er det større potensial for å blåse en konto når 200-300 pip-pigger forekommer fra tid til annen. Dette skyldes martingale stil av handel. For eksempel de siste månedene har EurAud utviklet seg nedover. Etter min mening kan du eliminere potensielle store drawdowns ved å bare tillate selger. Også for GBPUSD selger jeg bare. I øyeblikket ser jeg etter at gbpusd skal spore oppover til rundt 1,57 områder, se 18 juli (stor motstandsnivå på 4 timers diagram). Jeg venter på en enkel indikator (f. eks. 513 MA crossover osv.) For å vise en 4-timers sving som begynner på ulemper. Så la jeg hacked fri til å gjøre ting. Dette er min posisjon handelsstrategi. Jeg starter med masse størrelse .01 (per 2k på konto) pip starter 50 ta overskudd 150 boost 1.01 (åpner neste handler i samme størrelse som første handel, dette reduserer sjansen for martingale blowup) Maks 5 handler. Alltid trending True. Trigger 10. TrendPips 20 Trend Stoploss 100. Hemmeligheten er å tillate Hacked å handle til sin fortjeneste eller i nærheten av 1,53, og slå EXPERT ADVISORS på verktøylinjen og lukk alle handler. Deretter venter på sving tilbake opp mot 1,57 og gjør det igjen. Det er hvordan jeg handler med hacked anyways. Hei GMH Forex, du ser ut til å forstå denne EA veldig bra. Jeg kjøpte EA et par dager siden, men forstår ikke hele (eller halv) arbeidet av det. Kan du være så snill å sende meg en e-post eller på bloggen forklare nøyaktig arbeidet med EA 8211 som er når og hva det gjør i hvilke stadier og meningen med alle oppsettene og noen nevnte et spredningsark 8211 hvordan går jeg beregne Drawdown etc for å bestemme Pip Start eller Capital nødvendig for 0,1 Pip start Vi er alle redd for bare å miste pengene våre i ONE Trade8230please hjelpe. Kanskje er installasjons - og innstillingsinstruksjonene for vage. Min e-post: boardwalktradingtelkomsa Hei, med GBP og Eur down Trend, hva er gjennomsnittlig Pip-inntekt per måned for si siste 6 måneder. Vil du bare se om du er for konservativ på Pip-booster eller er dette på grunn av din kontostørrelse PS 80 og TP 100 er veldig bra (0,01 pr. 1000), men 2,5 Booster vil tørke ut etter 5. salgs - eller kjøpsposisjon. Min booster er 1,6 og den har 6 salgsposisjoner åpne. Drawdown ingot opptil 40 når prisen slo 1,63 på GU. Jeg har 9 max buysell bestillinger i parameteren til EA, men nå tenker jeg på at jeg skal endre størrelsesstørrelsen til .01 for hver 1500 i stedet for 1000. Jeg vil være med på dette i det lange løp. heloo alle. jeg har aldri brukt forex robot kan noen snakke med meg. hvis jeg vil handle kun langside for en bestemt tid med en robot (som forex hacked eller fap turbo) så hva vil være innstillingen, eller hvis jeg vil handle bare kort side for next24 timer eller 48 timer. hvordan kan jeg gjøre dette er det noen slags innstillinger i en robot, eller de vil handle på begge sider. Du kan, og du kan angi dette innenfor parametrene til roboten når du laster den inn på mt4. Imidlertid vil jeg ikke anbefale dette. Måten denne roboten handler på, er det mer gunstig hvis du handler begge sider av markedet, både kort og lang. Jeg har brukt FH siden august 2011 og har gjort godt handel på begge sider. Det viktigste aspektet ved handel og bruk av roboten er god pengeforvalter ved å sørge for at når alle posisjoner er åpnet, har du en tilstrekkelig mengde marginprosent for å unngå marginalanrop og vente på en trend for å rette seg selv.

No comments:

Post a Comment