Sunday 26 November 2017

Forex 5 Minutters Historisk Data


Last ned gratis Forex Data Download Trinn 1: Vennligst velg ApplicationPlatform og TimeFrame I denne delen kan du velge hvilken plattform du trenger dataene. MetaTrader 4 MetaTrader 5 Denne plattformen tillater kun bruk av M1 (1 Minute Bar) Data. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under MetaTrader 4 og MetaTrader 5 plattform. Vennligst velg: Denne plattformen tillater bruk av både M1 (1 Minute Bar) Data og Tick-data med 1 sekunders oppløsning. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under de nyeste versjonene av NinjaTrader plattform. Vennligst velg datatidsrammen du trenger: Denne plattformen tillater kun bruk av M1 (1 Minute Bar) - data. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under MetaStock plattform. Vennligst velg: For generisk bruk, tillater dette formatet å importere M1 (1 Minute Bar) Data til et hvilket som helst tredje program. Vennligst velg: Glem sitter foran skjermen i flere timer. Lag enkle penger konsekvent. Legg inn en bestilling om et minutt og slå av PCen. Gjenta prosessen igjen og igjen hver dag. Lær hvordan handelen fagpersoner. Ingen følelser, ingen bekymringer. Diskiplinert handel vil bli svært lønnsomt. Den 1MinuteDaily-strategien fungerer bra i både trendende og vilt marked, og vi velger ofte markedstoppene og bunnene. Et typisk diagram med seks vinnende dager på rad: Imponerende backtesting-resultater Excel-ark med backtesting-resultater blir forklart og tilgjengelig for deg. Du kan kontrollere de historiske handlingene trinn for trinn og få tillit. Du kan være nysgjerrig på hvordan systemet ble utført etter at vi publiserte det. Og det er en stor overraskelse: uten oppdatering, justering eller endring i strategien, gir det positive og stabile live resultater. og ytelsen er enda bedre Alle forhandlere som kjøpte systemet for to år siden, gjorde et godt fortjeneste. Det som er viktig her, det er ikke et blackbox-system eller en mengde indikatorer. Vårt system er basert på at prisen danner en konsolidering hver natt på grunn av langsommere bevegelser. Det er ikke en Holy Grail som jobber 100, men oddsen vil fungere for deg - konsekvent. Ifølge den nye forskningen, fungerer vårt system med flere valutapar. Gratulerer til alle handelsmenn som har gjort fortjeneste Hva er en forward test Det er så mange quotperfectquot Forex systemer der ute. Mange handelsfolk prøver å følge et system som er overoptimert. Et overoptimalisert system fungerer perfekt på historiske data, men mislykkes på nye data. Den mest robuste og overbevisende testen er å vurdere resultatene etter en tid. Og det er det vi har gjort i denne oppdateringen. Jeg har handlet FULL tid i over et år. Jeg har virkelig prøvd alt. Kjøpt så mange EAer og webinars, etc. Så hva synes jeg om dette produktet Det er sjeldent, det fungerer faktisk Det virker konsekvent Det var ikke overhyped. Jeg finner teamet som kjører dette produktet for å være lydhør overfor spørsmål og gi hjelp når du spør. Igjen, høres så enkelt ut, men sjelden å finne i denne bransjen. Jeg gir privat coaching og anbefaler vanligvis student å holde seg borte fra produkter på markedet. DETTE produktet anbefaler jeg fullt ut. Skål til 1MinuteDaily-laget. Tim Morrow, Clovis, CA Jeg vil bare starte med å si en stor takk til Tim og Julie. Jeg har vært to år i Forex. Jeg handler 1MinuteDaily i seks måneder og fortsatt bli spent - jeg tjener virkelig penger. De enkleste pengene jeg noensinne har gjort. Jeg kan ikke tro at jeg har gjort det enkelt, mekanisk, stor selvtillit. Jeg liker det Justin, New York, USA Flott arbeid Jeg handler Forex fem år, de to siste årene var jeg rolig lønnsom. Min primære strategi var trend-følge med riktig pengestyring. Som en fulltidshandler tilbrakte jeg 8 timer om dagen og så på markedet hele tiden. Da jeg fant denne strategien, endret livet mitt dramatisk. Selv om jeg ikke bruker mer enn ett minutt pr. Dag foran handelsplattformen, tjener jeg enda mer penger i dag. SMART penger. Alex Fitz, Las Vegas Lei av så mange trading og ea strategier, har jeg gi en live prøve på denne og det er en overraskelse. Store og solide breakout-strategier. Utmerket støtte. Jeg er veldig glad. Jeg må si at dette produktet er legitimt og det fungerer. Det overgikk mine forventninger, og selv om jeg har tid til å handle hele dagen, liker jeg denne strategien fordi det virkelig tar følelsene ut av handel, noe som jeg finner utfordrende. Bare legg bestillingen din og gå bort. Imidlertid sjekker jeg det hele dagen for å flytte stopptapet oppe i pause selv når jeg er nær målet overskudd. Deres penger styringssystem er kraftig. Jeg bruker for å ignorere pengestyringsregler før jeg leser denne boken, har jeg blitt en mye bedre handelsmann på grunn av denne ekstra eBok, Money Management. Gi det et skudd, du vil ikke angre på det :) Flott system. Testet det for et par dager så bra ut, gikk live 50pips på første handel. Enkel å forstå, du kan bruke den daglig, lønnsom, tidseffektiv. Støtten er stor, de kom tilbake til meg om 24 timer. Jeg har handlet flere strategier tidligere. Dette er det beste. Jeg anbefaler på det sterkeste gi det en tur. gavin, london, england Ive ben bruker dette systemet om fire uker og tjente penger konsekvent. Jeg lagde meg noen modifikasjoner for å forhindre falske breakouts, og til slutt kan jeg si at jeg lager penger i Forex. Etter min mening er dette det beste systemet der ute (og tro meg, jeg har prøvd mange). Det er enkelt, lett å forstå, gir full mening, og det har gitt meg livet mitt (ikke stirrer på diagrammer hele dagen) og pengene mine. Takk dere for å utvikle et slikt, sunn fornuftssystem, det er også svært lønnsomt. C . Bell, South Carolina, USA Jeg kan ikke tro hvor fantastisk dette systemet er. Hvis jeg har tatt alle signalene, ville jeg ha vunnet 70-80 av tiden. Jeg har handlet denne live fra den tiden jeg kjøpte den, ca 1 måned siden og har vist noe overskudd. jeg vil virkelig takke utviklerne av systemet for systemet, guyz, gullgruven, jeg anbefaler det, det er utrolig, smiple og så lett å lære, mahmood serry, egypt Ive har brukt dette systemet på alle 3 par for 6 uker. Det har fungert bra. Jeg bruker bølgeindikatoren til å filtrere noen falske handler. Det har forhindret noen tap. Jeg beveger også mitt stoppfall opp i positivt territorium når handelen nærmer seg TP-nivået. Jeg lim ikke til datamaskinen. Jeg sjekker bare så ofte. Den teknikken reduserer virkelig scenariene for å få nesten til profitt og faller tilbake for tap. Det beste paret for meg så langt har vært GBPJPY. Støtten har vært veldig responsiv. Jeg får et svar tilbake veldig raskt. Fint system. Lett å lese og følge instruksjonene. Rett frem, ikke komplisert. Lett å bygge selvtillit med og enkel å bruke. Dette er et langsiktig verktøy i min handelsboks nå. Pam, Arizona, USA Jeg så anmeldelsen lagt ut på dette nettstedet og ga det en prøve. Jeg har vært trading systemet lever i 2 uker og tjent penger konsekvent. Systemet er enkelt å bruke, og jeg vil anbefale det. Mens systemet anbefaler deg å fokusere på 1 par om gangen, handler jeg noen ganger opptil 5 par om dagen. Materialet gir deg også en veiledning om trading money mangement teknikker som er flott for nye handelsmenn uavhengig av hva du handler. Steve Lane, Bluffton, SC Av alle programvarene jeg har sett, er 1 Minute Daily god måte å gjøre en stor forskjell i din handel. Grunnen til at jeg sier dette er fordi det ikke er et system med outrages løfter, men faktisk en måte å øke lønnsomme handler med liten eller ingen innsats, bokstavelig talt fra det øyeblikket du begynner å bruke det. Systemet tillater deg å handle med selvtillit og vite at du vil bli dekket av hvilken måte trenden går med inngangsprosesser, stopper tap og tar fortjeneste. Systemet tok meg bare fem minutter å installere og forstå. Det er så enkelt, selv et barn kan bruke det. Gi det en prøve, og du vil se fra den aller første dagen handelsfriheten har nå, og hvis det ikke gjør en forskjell i fortjenesten din, kan du enkelt be om dine strenger vedlagt full refusjon. Ken Faulkner, Jersey CI Jeg har kjøpt mange systemer på FPA inkludert blackdog, jeg handler live og får konsistent fortjeneste med denne, det er det beste langt, jeg vet ikke hvordan Mike fra Arizona kan rangere det så dårlig, og det gjør meg til at du tillater folk å rate systemer som ikke handler live, blackdog for eksempel, jeg er et forum medlem og jeg vet for et faktum at mange av anmeldelsene du viser er demo, ingen respektløshet beregnet til BD systemet ray monaghan, capetown Jeg vil gjerne Fortell 95 forex-tapere om 1Minute Daily System. Kom på alle, ikke kast bort hele tiden på jakt etter den hellige gral eller de SCAM ROB BOT haha. Prøv 1 Minute Daily, og du vil aldri igjen miste pengene dine. jeg er ikke en nybegynner. Jeg handler fra ca 10 år, og dette er den mest kompliserte og enkle metoden for å tjene penger hele tiden måned etter måned. Jeg kjøpte denne strategien for 2 uker siden. Det er veldig enkelt og til poenget. Håndboken er gjennomtenkt og kundeservice er veldig rask til å ta opp dine spørsmål. De har også gitt gode poeng som du kan bruke i din handel. Det er virkelig et veldig enkelt system som alle kan forstå, nye eller mer erfarne. Jeg bruker dette systemet med mine EAer, og resultatene er som de sa det ville være. Deres teori er lyd og godt gjennomtenkt. etter 6 måneder med handel dette systemet bor jeg må si det er fantastisk. For alle å se jeg har laget en blogg (slurpeeforex. blogspot) der jeg legger mine virkelige resultater med ekte penger. Jeg startet med 170 USD og nå er jeg opp til 1850 USD. Jeg gjorde litt forbedringer på dette systemet, og jeg risikerer også 10 per handel, som er for mye, men så snart jeg får kontoen min, reduserer jeg risikoen for å redusere volatiliteten. Jeg har allerede gjort en anmeldelse her, og det var positivt. Etter seks måneder gir jeg 5 stjerner igjen. Lett system for å lære, sette og gå som ikke trenger deg til å sitte hele dagen foran datamaskinen og veldig billig. Jeg kan bare anbefale det. Slurpee, Tsjekkia True Money Management er en må-les-kort e-bok for hver handelsmann som fortsatt ikke klarer å bruke en påvist strategi. Pengestyring er den viktigste oppgaven. Dette er den manglende lenken mellom utdannet næringsdrivende og lønnsom handel. Mer om denne bonusen. Etter betaling vil nettstedet be deg om å skrive inn MetaTrader kontonummer (bare nummer). For å forhindre piratkopiering på Internett lisensierer vi produktet til et bestemt MetaTrader-kontonummer. Du kan laste ned systemet for ytterligere demo eller live kontoer gratis når som helst senere. Du vil få produktet umiddelbart. Dette er en engangsbetaling for livet. Dette er en introduksjonspris. Det kan økes snart. kopiere TampJ Profit Club, 2008 - 2017, Alle rettigheter reservert. Historiske data (dailymonthly) - Amerikanske aksjer til 1693, Utenlandske aksjer til 1693, Delisted Stocks til 1693 - Fast inntekt til 1520, Råvarer til 1252, Eiendom til 1835, Valutakurser til 1383 - Økonomiske data til 1168, Inflasjon til 1209 - Asset Allocation til 1800 - Pris på forespørsel på Salesglobalfinancialdata - Pris per dataserie eller fullstendig database Institusjonell klasse standard, Morningstar tilbyr flere plattformer for historiske data: - Morningstar Quotes - Point-in - tidssjikt eller full tick-by-tick-data fra 2003 (EoD-data fra 1998), data for globale aksjer, ETF og noterte derivater (futures, opsjoner mv.) - Morningstar Data for Equities - data siden 1973, EoD-prissetting, fond, insider og institusjonelt eierskap - Morningstar-indekser - egenkapital, renteinntekter, alternativer, multi-eiendomsindekser - Morningstar Data for Commodities - 300 aggregerte datakilder, historiske priser, grunnlag al data, MS Excel-integrasjon Institusjonell klasse standard, Thomson Reuters tilbyr flere plattformer for historiske markedsdata: - Lipper-database dekker priser og grunnleggende data for verdipapirfond, lukket fond, ETF, hedgefond, pensjonsfond og forsikringsprodukter - Tick ​​historie - 2 petabytes mikrosekund, tidsstemplet tick-data, fra 1996, over 45 millioner OTC og børshandlede instrumenter over hele verden, historiske indeksbestanddeler, integrerte bedriftsaksjoner, utvekslinger og bidrag fra tredjepart. Historiske priser (intradag daglig) og annen data - fast inntekt (siden 1984) - ca. 55 000 utsteder - futures (siden 1972) - ca. 900 kontrakter - egenkapital, indeks og futures opsjoner (siden 2004) - ca. 7200 underliggende aksjer (siden 1972) - ca. 25 000 utsteder - fond (siden 1984) - ca. 28 000 utgaver - kortrente data - selskapsdata for internasjonale aksjer - grunnlag, klassifikasjoner, ESG data etc. - nyheter og forskning Institusjonell klasse standard: - historiske data fra hundrevis av utvekslinger (alle tidsrammer fra tick-by-tick), alle eiendeler (aksjer, obligasjoner, valutaer, råvarer, derivater, fond, indekser etc.) - historiske makroøkonomiske data, grunnleggende data, indikatorer, finansielle nyheter, ESG data etc. - integrerte risikoporteføljeanalyser, handel og analyse mv. På forespørsel her SP Capital IQ-plattformen gir historiske data for: - globale makroøkonomiske indikatorer (inflasjon, sysselsetting, BNP, betalingsbalanse, handel, detaljhandel og industrielle indikatorer etc.) - Compustat-database - egenkapitalbaserte data fra 1950 - daglig historisk pris data - verdens aksjer, verdipapirfond, renteinntekter, indekser, varer, valutaer, kreditt, derivater og priser Akademisk forskningskvalitet markedsdatabaser: - Daglige priser på amerikanske aksjer siden 1925 - intradag prisdata for ulike indekser - amerikanske treasurier priser (månedlig siden 1925, daglig siden 1961) - Survivor-Bias-Free US Mutual Fund Database siden 1962 - CRSPZiman Real Estate Data Series (REITs priser og grunnleggende data) - CRSPCompustat Fusjonert Database - CRSPs lagerdata og Compustats Xpressfeed grunnleggende data i en enkeltkoblet database. Historiske Daily Intraday Databaser: - Futures Forex Cash til begynnelsen 1965 Daglig 1987 Intradag - CQG Datafactory lokale modulbaserte databaser - Prisbelønnet frontend Aktuell Data Kontinuerlig Data Creator Extractor - RTH Data Flexible sessions over natten barer randomise OHLC - Automatiske oppdateringer fra CQG til din maskin 4 x daglig - Auto Roll Auto Compression Auto Exe Logic - 256 Globale Utvekslinger 400 - 10.000 Symboler - Utviklet av handelsmenn for handelsmenn - Abonnementsbasert modell - 95 rabatt på rå CQG Datafactory Pricing - f. eks Kontinuerlig data tilgang og bygge - 220 per symbol per år. - Ytterligere nedsatte priser for større porteføljer: - E. g. En database med 400 symboler 15.000 ned og 1.200 pcm - Prisene inkluderer oppdateringer Historiske priser (notater, handler eller minuttdata): - aksjer - futures - aksjeindekser - forex - kontanter indekser (over 60 indekser) - markedsindikatorer (VIX, NASDAQ TICK etc.) - Komplett egenkapitaldatabase (98 800 for tilbud og handler, 48 400 for minuttdata) - Fullfør futures database (27 000 for tilbud og handler, 16 500 for minuttdata) - Komplett opsjonsdatabase (170 100 for anførselstegn og handler, 83 300 for minuttdata) - fullfør forex database (26 200 for tilbud og handel, 13 100 for minuttdata) - fullfør indeksdatabase (16 500 for handler) - fullstendig indikator database (4.300 for handler) - aksjer per symbolår (30 sitater og handler, 15 minuttdata) - futures per symbolår (500 sitater og handler, 125 minutters data) - opsjoner per symbolår (500 sitater og handler, 200 minutters data) - forex per symbolår (300 sitater og handler, 150 minutters data ) - indekser per symbolår (125 for handel s) - indikatorer per symbolår (125 for bransjer) Historiske intradagpriser (inkludert full dybde, topp bokførte, konsoliderte og OHLC-barer): - aksjer (Nasdaq, BATS, ARCA, EDGX, EDGA) siden januar 2007 - futures og futures alternativer (CME, CBOT, NYMEX og Comex) siden januar 2007 - opsjoner (alle børsnoterte USA-alternativer fra det offisielle OPRA-fôret) siden januar 2007 - kunder fra hedgefond, selger side og akademia. - Komplett aksjer - 36.540 tradesquotes, 18,270 trades only, 12,180 1s barer - aksjer per symbol per år - 7 til 20 tradesquotes, kun 5 til 15 bransjer - fullføre futures - 28.000 tradesquotes, 7000 trades only - futures per symbol per år - 120 til 200 tradesquotes, kun 60 til 100 bransjer - komplett opsjoner - 44 400 tradesquotes, 29 600 trades only, 22 200 1s bars - alternativer per symbol per år - 175 til 250 tradesquotes, bare 123 til 175 bransjer - AlgoSeek er også en datapartner med QuantGo, hvor Du kan leie data på månedsbasis. Historisk intradagsdagsdata: - 180 kalenderdager med tick-data (inkluderer postmarkedet) - Forex 1-minutters data siden februar 2005 - Eminis 1-minutters data siden september 2005 - StockFuturesIndexes 1-minutters data Siden mai 2007 - 15 år med OHLC-data (Daglig, Ukentlig og Månedlig) for ForexStockFuturesIndexes - DTN IQFeed - Base Service 75mo, kryss av tick og historiske markedsdata med tilgang til aksjer, futures, forex og opsjon - Bare IQFeed Forex - Base Service 30mo , tick med tick spot forex feed med 180 dager tick historie, 10 år med 1 minutt historie Historiske priser (anførselstegn, tick, handler, minutt eller daglig data): - over 20 års tick equity data (40 børser) Over 30 år med tick futures data (1000 futures) - over 15 års tick forex data (10k pariteter) - over 20 år med tick indeks data (1000 indekser) - fullføre futures - daglig 990, 100 futures serie tick 11990 eller handel sitater 44.490 - fullstendig forex - daglig 470, 900 forexpar tick 5,030 eller bidask 8,990 - 50 indekser - daglig 590, tick 4,850 - futures per tidsserier - daglig 50, tick 380 eller handelsposter 990 - forex per tidsserier - daglig 50, tick 380 eller bidsk 990 - indekser per tidsserier - daglig 50, tick 380 - aksjer etfs - pris på forespørsel Historiske intradaydaily data: - brukere får tilgang til historiske data via APIer eller nedlasting av filer - amerikanske aksjer siden 1994, internasjonale aksjer siden 2000, dividendsplit justert - Amerikanske aksjer grunnleggende data for de siste 11 årene - futures og spot for gull, sølv, palladium og platina - interbankrente, treasury og LIBOR-baserte swap - og forward rates - monthlydaily futurespriser - internasjonale indekser Historiske prisdata: - Dailyintraday prisdata for amerikanske aksjer ETFs fra 1998 - ingen overlevelsesforstyrrelser, dividendsplit justeringer - lagt inn inntjeningsinformasjon - komplett DJIA - 150 - fullført NASDAQ 100 - 400 - komplett SP 100 - 400 - komplett SP 500 - 895 - komplett ETFs - 500 - komplett database - 9000 Historiske priser (intradag fra 2004 - sitater, regionale valutakurser, indekser, nivå 2): - amerikanske og internasjonale aksjer og aksje - og indeksalternativer - indekser - futures og futures alternativer - forex - pris per dataserie eller komplett database på forespørsel på NxCoreSalesDTN Historiske intradaydaily data: - brukere leier data i stedet for å kjøpe det, månedlig avgift - mange utvekslinger over hele verden - aksjer, opsjoner, futures, nyheter, hendelser - R, Matlab, Python og Java-biblioteker - pris på forespørsel ved quantgosales (250 månedlige i 5 år krypter datahistorie som et eksempel) Historiske priser (intradag daglig): - Amerikanske aksjer ETFer (43 års daglige data, 20 år intradag) - aksjer, indeks og futures alternativer futures (61 år daglig, 27 år intradag) - amerikanske indekser (40 år daglig, 27 år intradag) - tyske aksjer (11 år daglig, 11 år intradag) - tyske indekser (12 år daglig, 12 år intradag) - forex år daglig, 8 år i dag) - gratis for Tradestation Brokerage-klienter - 249,95 per måned for ikke-profesjonelle (Kun Tradestation-programvareplattform uten megling) - 299,95 per måned for fagfolk (Kun Tradestation-programvareplattform uten meglerhandel) Historiske priser (Intradagminuttdata siden 2008, daglige data avhengig av sikkerhet): - verdens aksjekurser - aksjeopsjonsdata - futures - indekser - forex - priser per bytte (alle symboler), starter kl 10-25 for 5 år daglig data - intradagdata starter ved 5 per bytte (alle symboler) f eller en måned Historiske priser (daglig) og andre data: - futures - futures opsjoner - indekser kontantmarkeder - forex - amerikanske aksjer opsjoner - verdipapirfond - rente økonomiske data - COT rapporter - pris per dataserie eller fullstendig database på forespørsel på infocsidata Historiske priser (daglig): - futures - futures alternativer (pluss underforståtte og historiske volatilitetsdata) - indekser kontantmarkeder - amerikanske aksjer - fond - COT rapporter - futuresindekser - 1 cent per dag per symbol - SP 500 koster 70 som et eksempel - opsjonsdata - fullfør historie 200 per symbol - volatilitet (underforstått og historisk) - 50 per symbol - aksjer fonddata - på forespørsel Historiske data (daglig intradag) fra CME, CBOT, NYMEX, COMEX: - markedsdybde - topp - boken - tidssalg - slutten av dagen - blokkhandel - pris per dataserie eller fullstendig database på forespørsel ved dataminesalescmegroup Historiske tick-data forexpriser siden 1986: - futures og indekser tick-data tilgjengelig siden 1990-tallet - 45.000 årlig f eller fullfør forex tick-data database - pr. serie prising tilgjengelig her Historiske prisdata (daglig): - globale aksjer, indekser, fond, obligasjoner, valuta data, utvalgte derivater, strukturerte produkter, warrants og opsjoner - millioner av symboler enn 1000 av utvekslinger og data bidragsytere), data levert i en form av. csv, gir flere sikkerhetsidentifikatorer eSignal Classic tilgang til historiske prisdata: - Nord-amerikanske aksjer (intradag siden 1997, daglig siden 1990) - Nordamerikanske futures (intradag siden 2007, daglig 31 år) - Nordamerikanske indekser (intradag siden 1997, daglig siden 1990) - Fondforeninger daglig siden 1997 - Forex intradag siden 2007, daglig siden 1983 - Verdipapirer (intradag siden 2009, daglig opptil 10 år) Historisk pris data: - 20 års daglige data for futures, aksjer, indekser, obligasjoner og forex - 7 års tick-data - data fra 60 verdensutvekslinger - 6 til 24 for timesales-data per symbol per måned MetaStock Datalink (daglig data): - data fro m Thomson Reuters - US og verdens aksjekurs fra 1980 - indekser og fond fra 1980 - futures fra 1973 - Datalink AsiaPacific Stocks - 24.95 måned - Datalink EuropeMiddle EastAfrica Stocks - 24.95 måned - Datalink NorthSouth American Stocks Mutual Funds - 24.95 måned - Datalink Worldwide Futures - 24.95 Måned - Datalink Worldwide Indekser - 9,95 Måned EzeSoftware tilbyr tidligere RealTick-data - Historiske prisdata: - Amerikanske aksjer, ETFer, opsjoner, futures, forex, indekser, offentlige og bedriftsobligasjoner - Intradag, Daglig, Ukentlig, Månedlig, Sesongbasert , og Tid og Salg Historiske prisdata: - Amerikanske internasjonale aksjer, ETFer, midler, opsjoner, futures, forex, indekser, statsobligasjoner og bedriftsobligasjoner, derivater (CMO, ABS osv.) - flere tidshorisonter (fra tick-by-tick til lavere frekvenser) Historiske prisdata for europeiske statsobligasjonsrentemarkeder: - Daglige data går tilbake til 2003 - kryss av tick-data som går tilbake til 2011 Historisk daglig (EoD) prisdata: - Amerikanske aksjer siden 195 0 - Fullfør Singapore og Australia prishistorie for aksjer - Fullfør amerikanske futures data historie - Fullfør Forex Data History - Amerikanske aksjer 524 for fullstendig historie (Delisted aksjer inkludert) - Singapore aksjer 90, australske aksjer 90 - Fullføre futures pris database 90 - Fullfør Forex prisdatabase 90 ONEQUANTDATA - Historiske prisdata (daglig): - Historiske globale aksjekurser, inkluderer data om selskaps - og produktinformasjon, bedriftsaksjoner, inntjening, daglige priser og handelsvolumer - Komplementære aktivaklasser, inkludert tegningsretter, fond, rosa ark, ETFs, indekser, ETFs og aksjeindeks futures Historiske data (dailyintraday): - intradag amerikanske aksjer, etfs, indekser, futures, forex i 3 år - slutten av dagen amerikanske aksjer siden 1988, ETFs siden 1998 - utgangen av dagen verden futures, indekser , aksjefond siden begynnelsen, internasjonale aksjer siden 2000 - i tillegg grunnleggende data for aksjer, varer, ETF og fond, nyheter og vær - pris på forespørsel her Download erXL Pro er et tillegg for MS Excel 2010 og 2013, det hjelper med å laste ned historiske verdipapirprisdata direkte i Excels arbeidsbok, gratis (EoD) kilder fra: - Yahoo Finance - aksjer, etfs, indekser, midler - Google Finance - aksjer - PiFin - valuta valutakurser, finansielle futures, råvare futures og indekser - 49,45 for DownloaderXL Pro Alternativpriser (daglig): - opsjoner på amerikanske aksjer (siden 2002) - opsjoner på SPX (siden 1990) - fullstendig database (rå data IV greker beregninger med utbytte) - 8.495 - alle symboler (rådata med greker IV) - 1,175 - alle symboler (råprisdata) - 765 Aksjeopsjonspriser: - daglig siden 2008

No comments:

Post a Comment